PANIKEN, JAG SKA FÅ SOM JAG VILL!

  2011-05-04 / 16:21:03 / emelie englund /
Chill dag idag. Började 10 och hade ungefär 1 timmes slöjd, sen lunch. Efter lunch 2 timmars bild.
Blev då klar med min bild uppgift, hade lite att kompletera. Sen gjorde vi lite mer på filmen vi har
gjort som måste in. Plus måste ha ett betyg på VG/MVG. För då får jag MVG i slutbetyg i bild. As
nice !! Tittade nyss på gyintagingen och på linjen jag vill in på, den verkligen ÄNDA linjen får bara
30 stycken komma in på. Och mina poäng ska räcka. Annars går inte jag i gymnasiet..
Sen gick jag hem och har i stort sätt suttit här och bara lökat. Måste göra någonting,
äta något åtminstonde.. Sen måste jag plugga gääärnet för har nationella imorgon !!


Michaela

Vilken linje ska du gå? :)

2011-05-04 @ 22:29:10
Anonym

vilken linje och vilket gymnasie har du valt? :)

2011-05-04 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0