BEHÖVLIGT

  2011-11-30 / 16:49:38 / shopping /
Jag och Johan var i Nacka Forum hela dagen i måndags och eftersom jag vart sämst på att uppdatera så
skriver jag om det nu. Efter jag hade varit i skolan mötte Johan mig och då gick vi upp till Nacka Forum och
shoppade en hel del. Jag köpte blandannat lite små kraffs och en hel del julklappar. Dags för mig att färga
håret och som ni kanske sett har jag satt i min förlänging. Dock bara hälften, plus att förlängningen är ljusare
än mitt hår. Därav har jag bara uppsatt eller en fläta. Men ska förhoppningsvis sätta i mer idag och fixxa lite.

Annars då? Inte hänt så mycket, måste plugga. Har jobbat och kommer jobba en hel del, fredag och lördag.
Kanske söndag. Vi får se! Annars är det tjejmiddag på lördag hos Sofia. Mysigt ! Älskar våra tjejmiddagar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0