I'M OUT OF HERE

  2012-01-31 / 21:27:05 / emelie englund /
Har ingen tid alls till att uppdatera bloggen just nu. Har sett på statistiken att ni inte är lika många längre
och det gör mig lite halv glad faktist, med tanke på att jag i stort sätt aldrig uppdaterar så är jag glad att
ni fortfarande är såpass många kvar. Dock är ni inte speciellt bra på att uttrycka er och säga vad ni tycker
och tänker om saker och ting ni ser i min blogg. Men det är en annan femma och det spelar absolut ingen
som helst roll. Dock vill jag bara säga att jag hoppas ni stannar kvar, trots dessa "blogg-pauser" eller vad
man nu ska kalla dom. Sen har jag en hel del annat att tänka på än bara skolan, jag har ett liv utanför det
här vilket jag vet att ni förstår. Jag brinner inte för det här lika mycket längre, minns att bloggen var mitt
everything ett tag, eller iallafall en stor del. Jag satt vid datorn från morgon till kväll och om inte jag kunde
göra det så tog jag all min tid som fanns över till att uppdatera bloggen. Jag fotade något otroligt mycket
och hade fasiken scheman på vad jag skulle lägga upp för varje dag. Och jag menar, jag har inte ens en
stor blogg? Dock strävade jag mot det förut. Nu bryr jag mig inte, frågar mig själv ibland varför i helsike
folk jag inte har någon aning om vilka de är vill läsa min blogg? Varför 700 personer klickar in på min lilla
blogg varje dag. Jag lever inget lyxliv, jag är inte känd och mitt liv är precis som någon som helst. Men
det är det som faktist fått mig att fortsätta blogga, för att det finns till och med folk i från andra länder
som klickar
in sig här, och det är det inte många som har.

Men nu vet ni det och hoppas ni förstår, medans det är såhär får ni gärna ge mig ideer på vad jag kan
skriva om/lägga ut när jag får tiden till det här igen. Skulle vara guldvärt, ni är guld värda.
Massa pussar!♥


Silan

Jag kommer stanna, en självklarhet. Kommer titta då och då o se om du har uppdaterat! :)

2012-01-31 @ 21:37:42
Josefin

har läst din blogg sedan 2009 och kommer inte sluta förens du tar bort den, den är bra och du är bra :) kramar

2012-01-31 @ 21:52:13
linnéa nilsson

Tycker du borde göra lite länkbyten, tipsa om olika saker, visa hur du gör tippar och mycket outfit bilder! Hehe, lite tips bara. Älskar din blogg! :)

2012-01-31 @ 23:04:10
URL: http://linneanilsfoton.blogg.se/
Sanna

Mer tips kanske? Typ för bättre självförtroende, självkänsla etc. Eller tips för vad som helst annat som du tycker är intressant! Din blogg har i och för sig i princip allt redan, det spelar ingen roll hur lite uppdatering du har faktiskt. Du bloggar så himla bra när du väl bloggar och det är det viktigaste hehe! Kram på dig, keep going girl!

2012-01-31 @ 23:48:10
Hoppas att du blir glad!

Foton som du har tagit, antingen på dig själv eller på saker. Kläder som du har, allt som intresserar dig liksom! Det som gör dig till den du är fast ändå inte så att det blir för privat. Jag diggar din blogg oavsett vad du än lägger upp! :)

2012-02-01 @ 07:13:26
Elinor

Fortsätt blogga om din vardag, skönhet och tips :) Din blogg är bra och du är en intressant tjej. Har föjt dig sedan snart 2 år tillbaka, Tror jag. Ialafall länge. Din blogg är en av de första som jag klickar upp.

2012-02-01 @ 08:01:15
Lovisa

mera tips och råd om kanske kläder och skönhet? sådant är alltid kul att läsa om :) gillar både dig och din blogg skarpt, så länge du fortsätter så finns jag kvar!

2012-02-01 @ 10:48:14
Natalie

Jag började läsa din blogg igår faktiskt...

Hittade den igenom din gamla youtube video från 2009, var bara tvungen att kolla om du hade kvar den och i så fall se hur mycket du har förändrats. Och ja, du har ju inte blivit sämre, det är en sak som är säker!

ÄLSKAR DIN STIL BRUDEN!

Keep doing your thing.

2012-02-01 @ 17:35:44
URL: http://thfurimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0