REDREDREDREDRED..

  2012-01-20 / 00:16:41 / emelie englund /
Hejsan hopsan! I'm so sorry, men jag har haft en massa massa för mig. Igår efter skolan åkte jag till Farsta och väntade tills Malin slutade och sen åkte vi hem till henne, käkade och sen gick vi ut och powerwalka. Så awsome! Sov även där. Åkte till skolan och dagen gick fort, sen vart det jobb direkt efter 2 då jag slutade. Världens segaste dag, jag är världens segaste och vilken jävla träningsvärk jag har i arslet. Känns lite sådär med tanke på att jag inte kan gå riktigt normalt.. Gick även från Vega till Handen terminalen idag och mötte Malin där, vi solade och ja. I'm red. Titta bara mitt ansikte..

Nu ska jag upp och lägga mig brevid Malin som ligger på mitt loft och ska sova. Vi kommer höras imorgon bitti, puss och kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0