THATS ALL I GOT

  2012-01-12 / 06:30:29 / emelie englund /
Hejsan allihoppa! Hoppas ni har det bra och även fick ett bra avslut på lovet. Just nu är bloggen typ
jätte down. Men jag har sjukt massa bilder att visa för er. Dock går lite annat först, plus att jag måste
redigera dom. Men ni får vänta lite.
Kom hem i tisdags natt och gick till skolan igår. KUl att träffa alla classmates. Dock började jag morgonen
inte speciellt bra, jag försov mig och fick sminka mig på bussen osv. Efter skolan  var jag inne i stan med Adam och kikade lite plus tog en fika, as mysigt var det. Senare, runt klockan sex vart det middag tillsammans
med Elins familj plus vänner inne på Medis, hon är arton nu!! Idag är det som vanligt skola, sen ska jag hemmåt för att plugga tänkte jag. Dock har jag en sen dag så kommer nog inte hem förnst ikväll vid 6. Men vi hörs !


emme&flisan

hej söt! vill du köra länkbyte med oss på vår awesome resblogg ? :D

2012-01-12 @ 12:28:14
URL: http://alanyaresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0