ORDBAJS

  2013-12-12 / 09:07:34 / emelie englund /
Jag vet inte, men jag är i en sån där period när jag bara vill ligga i sängen hela dagarna, stänga av allt och bara strunta i jobb o skola. Jag är i en sån period där allt känns stress. Jag glömmer bort skolan, jobbar nästan varje dag och försöker trycka in familj o pojkvän. Det är roligt, jag gillar att ha många bollar i luften och aldrig bara va, men jag måste stanna upp o ta hand om mig själv. Göra sånt som jag behöver och verkligen vill. Jag vill bara att skolan ska vara över, den känns så värdelös nu ändå. Men det är bara ett halv år kvar, ett halv år tills jag på riktigt kan kastas ut i arbetslivet och verkligen leverera på mitt jobb. För jag älskar mitt jobb, det finns ingen annanstans där jag skulle kunna tänka mig jobba just nu. Att få fem siffrigt i lön när man är nybliven arton åring är inget att klaga på Och heller inte miljön och alla underbara människor som jag får träffa dagligen som beundrar vårt jobb o vår lilla butik. En dag ska jag ha en liknande, så är det bara! Tack för mig, hej❤


Anonym

kan man söka jobb som 17 åring på din butik? :)

2013-12-12 @ 12:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0