Q/A TRÄNING

  2013-12-03 / 06:41:00 / emelie englund /

Får du inte håll när du kastar i dig frukost och sen ut och springer direkt? haha :) Nej faktist inte, eller oftast inte ska jag säga, ibland hugger det till. Smartast är väl att äta efter antar jag, men jag är så jädrans hungrig direkt när jag vaknar haha.

Kan du berätta om hur du blivit smal kring midjan bara, menar magen. Vill ha plattare mage, vad ska jag göra?
Jag är absolut ingen träningsexpert eller så men det du kan göra är såklart att börja träna, haha och äta rätt? Det är det jag har gjort, jag började vara ute och gå/jogga varenda dag vilket ledde till en tunnare kropp. Midjan är ingenting som jag specifikt siktade mig in på, utan någonting jag fått "på köpet". På bilden nedan så är det min kropp innan jag började träna gym och verkligen bygga. Alla är vi olika byggda från grunden, jag har en ganska brutal benstomme/midjeben så det ger mig naturligt en viss "form". 

jag läste om att du inte åt något under en period? hur mycket gick du ner då? har du några tips till att göra samma sak om man vill gå ner snabbt? blev du aldrig hungrig
Egentligen är det här ingenting jag vill svara på, för det är ingenting jag rekomenderar. Tvärtom, jag gjorde det inte för att gå ner i vikt, utan jag mådde riktigt dåligt och när jag gör det så struntar jag lätt i maten precis som alla andra. Inga konstigheter, dock rasade jag. Jag tunnades ut något otroligt och detta bara på drycka en och en halv vecka. Jag droppade ca 7-8 kg på 10 dagar vilket är helt sjukt. Jag är en sån som lätt går ner och lätt går upp i vikt. Problemet med detta är att du kan inte slutade äta resten av livet, det kommer resultera i att du dör, svälter ihjäl. Istället så ska du äta rätt och träna. Snyggast är faktist en tränad och fit tjej än en benig. 
Prova på olika dieter, eller strunta bara i godiset på vardagar, om man vill så kan man. Men gör inte som jag gjorde, det är inte nyttigt för kroppen och jag har idag gått upp sen jag började äta igen. 

 Detta är en bild för mig så att jag kan se resultat, för det finns inget bättre. Denna bild
är tagen för dryga en månad sen innan jag började bygga muskler &träna gym. Det ska bli
kul att ta en likadan bild runt jul där. 


Anonym

du gick inte ner 7-8kg i fett på 10 dagar, du gick ner mycket av det i vätska :)

2013-12-03 @ 08:40:02
Anonym

Fan vad härligt att du har en sån grym inställning!!! Your gonna go far with that!!!

2013-12-03 @ 08:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0