REDHEAD

  2013-12-13 / 20:08:30 / emelie englund /
Heeeeeej!!
Nummer ett, här har ni bättre bilder på håret. När jag sa rött så menade jag rött haha. Hårbotten
vart mer röd än resten av håret pga. utväxt. Men jag börjar trivas såhär mer och mer. 

Idag åkte jag till skolan och hade foto lektion, vi bollade idéer och sen kom en gammal elev och pratade.
Klockan två sprang jag till bussen och åkte till gymmet, körde kondition och mage och åkte sen hem i kylan.
Helvete vad det är kallt alltså, graderna går upp och ner. Här hemma vart det pasta till middag och nu sitter
jag i soffan. Ska ordna på mitt rum, göra ett nytt träningsschema och plugga lite grann. Lite to-do grejer!RED



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0