SÄLEN

  2013-12-26 / 21:53:45 / emelie englund /
 
Hejsan!
Idag har vi gett oss på skidorna och de svarta backarna. Trots att jag inte är något proffs utan egentligen nybörjare så är jag ändå rätt duktig må jag säga. Jag var iallafall inte den som körde störtlopp och flög fyrtio meter, det fick en annan brutta åka på idag. Hon hade riktigt tur, trodde hon skulle bryta det ena och det andra. Men hon klarade sig och jag tog det lite lugnare efter det kan jag säga. En cider på afterskin och på't igen. Nu är jag trött och har ont överallt så efter carbonara till middag och lite sällskapsspel ligger jag här i sängen och ska läsa Nyckeln som jag fick i julklapp, löööve those books!! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0