DET ÄR DETALJERNA

  2013-11-01 / 18:56:00 / emelie englund /
Ni har väl sett inlägget om Odd Molly byxorna i samma stuk som dessa? Mmm... Jag kunde inte hålla mig från att köpa dessa också. Vita byxor är någonting jag aldrig någonsin skulle sätta på mig för ett halvår sen. Utan att ens ha provat så sa jag bara - nej. Jag tyckte att jag såg fet ut i ljusa byxor så klädde mig bara i svart. En dag som denna, den 1:a November (herregud vad tiden går fort) så älskar jag vita jeans och om jag ser fet ut? Nja, kanske men då får jag göra det. 

Till dessa byxor kommer jag bara bära beigea kläder och skor. Because I love matching!! 


Anonym

var kommer dom från ? :)

2013-11-02 @ 01:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0