Q/A

  2013-11-22 / 13:49:00 / emelie englund /

_Har jag alldeles fel eller fyllde du inte år nyss? :D Hade vart skoj om du visade vad du fick i födelsedagspresent! Hejsan! Jo eller nu är det nästan två månader sen, men jag har helt glömt bort denna komentar. Jag orkar inte rota fram allt och jag minns inte ens exakt vad jag fick hehe. Men the biggest thing är en Kitchen Aid. Haha nu rynkar ni säkert på näsan, men jag har planerat att flytta hemifrån om en snar framtid (kollade på hus igår haha) och min mamma ville ge mig något jag har med mig hela livet och ja, varför inte ha en flashig köksmaskin? Sen fick jag en såå fin receptbok, grejer till hemmet, böcker, eön Marc Jacob klocka, en massa sprit, kläder, underkläder, en biljet till Lights, pengar och ja, ni vet presentkort och sånt. Kan inte vara annat än nöjd :D Hur kommer det sig att du endast går två veckor i skolan? Jag har sagt det förr och säger det igen, jag läste för många kurser under ettan och tvåan, de är avklarade så detta år består vara utav 6 kurser tror jag. Därför går jag så lite i skolan som jag gör, och jag klagar inte :) Gud vad jag älskar halsbandet? var är det ifrån? :) och finns det i guldigt? :) Det här halsbandet är från märket ´Bud to Rose by Diddi. Om du fick välja ut 5 märkesväskor. Vilka skulle det varit? :) Asså jag är inte sådär as mycket för just märkesväskor, har aldrig känt ett jätte behov över massa väskor och skor. Mest kläder, men Marc Jacob väskorna är stilrena och snygga, en Louis Vuitton skulle aldrig sitta fel och heller inte en av Michael Kors nyare väskor. Men som sagt, jag är inte av behov att köpa en väska för 4-5 tusen. Inte just nu iallafall. Jag hade en Michael Kors väska men den pajade efter bara någon månad, och den kostade 3-4 tusen om jag inte minns fel, värt? nej. Vart är kappan du har på dig på bilden ifrån? Ursnygg ser den ju ut att vara!! Åh tack, den är från Zara och verkar vara super poppis, jag läser om den på var och varannan blogg. Jag hade nog tur som fick tag på en. Den kostar 1200 :- Åh vilken snygg tröja på bilden längst ner! vart är den ifrån? Kram Den ultimata spagetti tröjan, super läcker! Från Gina Tricot! (Obs, det fulaste som finns är när man har bh band till den här tröjan, skippa dom om du kan) Hej! För mig och en kompis (födda 98) har det nu blivit dags för gymnasieval, och vi är väldigt intresserade av mediagymnasiet. Skulle vara jätte tacksam om du kunde skriva lite om skola, lärare, vad man får för projekt inom media, och utrusting (kamera, dator osv). Kram! :) Jag har skrivit om min skola i ett inlägg tidigare om jag går bakåt i arkivet. Men ja, det är en skola som inte är speciellt svår att hänga med i och då menar jag pluggmässigt. Vi har nästan aldrig prov utan mest inlämningar, lärarna är snälla och komunikationsbara haha, kan inte klaga. Vi har ett matkort som går att använda på många restaurangen i Nacka Forum och även runt om i skolan och på skolan. Det är massa olika projekt och ju längre upp i åren man kommer desto mer lär man sig såklart. Vi har gjort bland annat filmer, bildspel, porträtt, plåtat en kändis, och nu ska vi börja planera en utställning som ska äga runt i slutet på trean! Går man media med inriktning foto så får man en kamera och en dator. Lyx va? Har du läst hunger games triologin :)? Nej men jag fick den när jag fyllde år, problemet är bara att den är så himla tung och jobbig att hålla upp och desutom för stor för att ta med sig i väskan. Jag som somnar efter att jag läst en sida har inte kommit så långt på denna triologi kan jag säga :D Snygga byxor!! Vart är dom ifrån? Byxorna är från Michael Kors. 

 Klockan jag fick när jag fyllde år!
 
Kappan
Spagetti Tröjan
Michael Kors Byxorna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0