Q/A

  2013-11-03 / 20:07:00 / emelie englund /

Vart är din lampa köpt?Den är självklart från butiken där jag jobbar, på Coozie. Det går inte att visa hur skenet blir irl. Men det är helt fantastiskt! Verkligen!! Den är slut för tillfället men kommer i slutet på December.

Hej, jag är en tjej som undrar lite om hår, du har ju hållt på mycket med ditt hår, stylat, färgat osv och jag hoppades att du kunde hjälpa mig lite. Jag har det typiska råttfärgade och funderar på att tona håret svart och undrar hur svårt det är att få tillbaka sin vanliga färg/få det till brunt senare. Och om det är svårt att matcha svart hår till kläder? Jag tycker inte att det är speciellt svårt att matcha svart hår till kläder. Tvärtom rättare sagt. Ibland kan jag sakna att vara svarthårig med tanke på att det är så enkelt. Då jag var orange-hårig var det extremt svårt med tanke på att jag hela tiden hade minst tre färger på mig. Orange var alltid en av dom. Me don't like. Att få tillbaka din egna hårfärg vet jag inte hur det fungerar när det handlar om toning. Jag har aldrig använt mig av toning utan färgade hela tiden. Det man ska veta är att svart har sjukt mycket rött pigment, toning eller färg. Det är lätt avv ens egna färg blir rödare/orangare/varmare än innan. Jag tycker du kan testa att tona och trivs du så färga?



Kan du skriva fler tips om hur du gick ner? Grymt kämpat Jag har egentligen inte gett några tips om hur jag gick ner i vikt, jag gjorde det inte speciellt hälsosamt. Men jag jobbar på det nu, nu är jag ute och promenerar/joggar nästan varenda dag. Jag kör styrketräning hemma och till nästa vecka blir det och skaffa gymkort. 

 


Josefin

Mer skönhetstips!

2013-11-06 @ 12:24:52
URL: http://diarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0