SKITER I VAD ANDRA TYCKER

  2013-11-02 / 08:26:46 / emelie englund /
Jag känner mig som en zooombi, men en snabbis innan jobbet för att komma igång :)

(från en läsare)Läst din blogg länge o du skrev värsta inlägget om träning att man ej ska följa modet med å va smal osv sen e du sj ute efter samma skit nu. Dubbelmoral vad fult!   För mig handlar det inte om mode, jag mår bättre såhär. Om det stör er att jag skriver om träning så tell me eller sluta läs. För jag skiter i vad andra tycker och tänker. Och om du menar inlägget där jag skrev om "varför kan inte du få vara du" ja då kan jag även meddela att det där är en uppgift till skolan och den är väldigt överdriven i skriften. Men jag stog för mycket som stog i den förr, men idag är jag annorlunda!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0