YOU BETTER RUN

  2013-11-01 / 19:36:25 / emelie englund /
Det här med att träna är så sjukt mycket roligare med snygga kläder. Jag har på senaste tiden känt sug efter mer när jag väl börjat. Det fick bli nya tighta springbyxor och ett par mer"yoga" byxor. Nu längtar jag efter att få sätta på mig dom och gå ut och kuta. Just nu är jag fullproppad med mat så det får vänta några minuter. Men snart blir det ut för en run. Hade velat gå ut och partaja, men jag jobbar imorgon så det får bli en lugn helg denna helg och fullt ut nästa. (Säger jag nu ja).

Jag tycker faktiskt inte om att vara super packad, eller jag tycker inte om att inte ha kontroll rättare sagt. 
När jag fyllde arton så vart det alldeles för mycket för min kropp. Dock hade jag ätit super dåligt och allt vad det nu var. Men satan vad jag var full och baksmällan ska vi inte ens prata om. Man har sina värstingar och jag behöver en riktigt hållkäften fylla någon gång per år för att sen uppskatta att vara nykter. Det låter kanske "hej jag leker vuxen", men så är det. Nykter äger, och jag har inga problem med att ha kul i alla fall. 


Jag :-)

Tycker du det sang?

http://www.youtube.com/watch?v=V8CQjV8vXJE
(celeste buckingham - run run run)

2013-11-01 @ 22:01:08
Anonym

Läst din blogg länge o du skrev värsta inlägget om träning att man ej ska följa modet med å va smal osv sen e du sj ute efter samma skit nu. Dubbelmoral vad fult

2013-11-02 @ 01:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0