ÄNNU MER NYTT

  2013-09-02 / 12:14:23 / emelie englund /
Just nu består mitt liv bara av jobb, därför har jag ingen tid till att göra annat vilket leder till sånna här inlägg. Men jag älskar det, jag älskar mitt jobb och alla nya grejer!!! Man dör ju. Kolla www.coozie.se för mer!!
Förresten, tänkte köra en liten tävling här till er? Skulle det vara något? Jag tänkte plocka något från butiken och låta er få vara med och vinna? I så fall, vad? Kolla på hemsidan och komentera här vad ni skulle vilja vinna :)




Frida

Åh vad kul!! Det skulle vara roligt att vinna Yankee Candles, dom är ju helt underbara. Eller ljuslyktor/stakar :D

2013-09-02 @ 13:16:33
Anonym

Smyckes lådan ni har!! Åh den är så fin!'

2013-09-10 @ 08:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0