ÄNNU EN GÅNG

  2014-02-10 / 10:02:30 / emelie englund /
Åh det blir bara finare och finare i båda mina rum. Jag fick ett ryck förra veckan och började göra om lite, tvätta alla gardiner och mattor, stryka och fixa (därav inget tyg på lampskärmen hehe). Hade tidigare en stor "solen" lampa som vi kallar den på Coozie. Den har nu fått flytta ovanför min byrå och en hylla i shabby stuk  fick komma upp. Älskar det. Allt från coozie självklart! De högre ljusstakarna är nya och så snygga! Lite höjd på hyllan behövdes och en tavla eller något ska införskaffas och luta mot väggen i mitten :) vad tycker ni? Vart det fint? Bättre/sämre? 




Anonym

verkligen jättefint! älskar när du visar ditt rum och alla prylar, måste besöka coozie nån gång när jag besöker stockholm snart :) inspirerande !!

2014-02-10 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0