KANSKE, KANSKE INTE

  2014-02-10 / 22:32:17 / emelie englund /

Solen lampan jag pratade om. 

Har haft lite gos för mig själv såhär på kvällskvisten efter ett träningspass och middag. Hade lite att hänga in på klädstången och skit. Tände även mitt ljus från Durance som luktar så jädrans gott. Doftljus är typ det bästa som finns. Ibland kan jag bara sitta i min säng och titta runt i mitt rum, haha jag älskar det!! För tillfället är det stökigt, massa kläder som ska uffas och kartonger från varor jag köpt hem. Är ledig på onsdag så som vanligt ska jag ha en görabrasaker-dag. 
Imorgon är det jobb som står på schemat, först ska jag plåta lite till jobbet och lite så. Nej, det här inlägget hade inte alls någon mening. Men jag tycker det är roligt att ni gillar inredning så mycket, verkar som att det är mer intressant än vad jag har på mig om dagarna och hur jag ser ur haha. Men det är roligt, jag som älskar inredning själv dör inte av det direkt. Ska smida lite planer med chefen imorgon och kanske kan jag ordna något erbjudande åt er? Vi får se vad jag kan hitta på ;) På Instagram kommer vi snart ha en tävling iallafall (schh) så in och likea oss där : cooziefarsta 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0