OH MY GAD

  2014-02-03 / 11:28:04 / emelie englund /
Me

Hejsan hopsan!! Sitter här hemma i soffan och pluggar lite. Har lite bra saker jag ska göra idag
och kände att en hemmadag är aldrig fel. Bland annat ska jag tvätta gardiner och skit, stryka och göra
fint i mitt rum. Jag har bokat en frisör tid (!!!) så nu är det slut på missfärgad hårfärg. Ikväll blir det nog
gym tillsammans med min man. 

Jaha, de senaste dagarna då? Inte så värst mycket, jag och älskling var ute och åt på Un Poco vilket
är en suuuper fin restaurang inne på Karlavägen. Vi har tränat, jobbat och inte mycket mer än så. 
Tänk att det redan är Februari, tiden springer iväg och det är inte alls långt kvar till studenten och ett
riktigt fett arbetsliv. Jag längtar så jag spricker!!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0