VART GJORDE JAG MITT HÅR?

  2014-02-15 / 23:11:30 / emelie englund /
Har fått många frågor vart jag gjorde mitt hår och lite så. 
Jag gick till Frisörklippet (tror jag det heter) i Haninge Centrum, Hanna hette tjejen som fick äran
att göra om mitt röda missfärgade hår till såhär fint, och hon var osäker men det visade sig att vi hade
turen med oss. Jag gjorde avfärgning, slingning, färg och toning plus klippning. Haha ja, jag dödade
mitt hår med andra ord. Men det blev ju bra! Tappade otroligt mycket hår, men efter inpackningar och
bra produkter så är det mycket bättre. Jag försöker att inte tvätta så ofta och inte platta och så vidare
men det är fortfarande slitet i topparna. Hon hade kunnat klippa mer. 

Det kostade mig 2600 kronor vilket är sjukt mycket, men som sagt: hon gjorde allt man kan göra typ.
Det var värt det, nu har jag ingen missfärgning och jag har en mer "speciell" färg. Annars har jag alltid 
haft enfärgat i hela håret. Jag är super nöjd och Hanna var jätte trevlig :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0