ALLT ÄR MÖJLIGT

  2014-01-01 / 22:54:07 / emelie englund /
Jag är en sån där människa som verkligen kan om jag vill. Vill jag få bättre betyg, en bättre kropp eller lära mig spela gitarr så gör jag det och jag sätter mig verkligen in i det. Jag har sen ett par år tillbaka bestämt mig för att allt går om jag vill. För att jag alltid skulle ha det med mig gjorde jag en tatuering impossible. Den tatueringen är verkligen någonting jag aldrig kommer ångra att jag gjorde, för bakom varje bläckstänk finns många minnen jag valt att glömma bort, många resor jag rest och det med mycket mod och vilja. 

Jag gick i skolan och viste inte vad jag ville göra med livet, siktade in mig på linjen jag idag går på och höjde mig med hela 100 poäng från åttan till nian. Jag hade svårt med läsförståelse men började läsa som en dåre och blev bättre på det. Jag har många gånger börjat träna och köra på LCHF dieten och gick in stenhårt utan fruktsocker, kolhydrater, godis och ja, allt. Det varade dock inte länge för att jag vart alldeles knäpp. Jag gick ner i vikt och började tycka om min kropp. Jag har lagt många händelser bakom mig och valt att gå vidare och inte titta bakåt. Jag har sparat otroligt mycket pengar och nått mitt mål detta år. Jag slutade även att röka efter flera år. Ja, det och mycket mer. 

Detta år har jag inga specifika löften, de ser likadana ut varenda år. Istället kommer jag gå på detta, att jag kan om jag vill. Jag ska få en vältränad kropp, spara pengar och gå ut skolan med bra betyg. Jag gör det som krävs, gör det du med!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0