MYYYYYS

  2014-01-06 / 20:39:04 / emelie englund /
Åååh jag håller på att göra i ordning i mitt rum, har ju sagt tidigare att det ska hända en hel del
och nu är partyt igång. Ovan får ni se en liten sneak peak, allt är såklart från Coozie så ni behöver
inte fråga hehe. Jag är super nöjd än så länge!!

Sådär, en jävlig smärta går jag runt med kan jag säga er. Efter 8 timmar på akuten igår
gav det mig inget mirakelmedel. Jag fick smärtlindrande mot någonting han inte var säker
på vad det var. Men hela jag är rätt trasig, i kroppen alltså. Ryggproblem sen flera år tillbaka
och nu har det satt sig i bröstet. Tack tack tack, det här är smäller man får ta om man inte
tar hand om sig själv. Så för tillfället viker jag mig nästan dubbelt av smärta och får inte ta
medicin först om 1 timme. Kul! Snart ska jag sätta mig på bussen till pojken min och kolla
på Paradise Hotel. Tyck synd om mig, puss :)


Amanda

Åh vad mysigt! :)

2014-01-09 @ 21:23:11
URL: http://amandanordqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0