STAMMIS PÅ MITT EGET JOBB

  2014-01-09 / 22:23:06 / emelie englund /

Mitt rum innan jag började styra och ställa.
Efter. Det jag har gjort är alltså att ta ned sängen (som står på mitt loft, visar en annan gång), Köpt ny spegel och hylla samt detaljer, Större kuddar för att göra sängen mer "livlig". Köpte en fruktlåda som jag ställt som ett sängbord.
Bokgömman är den bästa detaljen tycker jag, jag hatar massa skit ståendes framme så  i denna "bok" lägger jag läppsyl, fjärrkontrollen, tuggumin osv. Perfekt! Fruktlådan är från In&Finn och även glasburken som jag för övrigt inte vet vad jag ska fylla med, hehe :)

Haha, allt på denna vägg är från jobbet mitt. Coozie.se för er som vill kika. Dock är just spegeln och hyllan slut för tillfället.

En fluffig prydnadskudde vart ett måste då jag redan äger filter i samma serie, i looove! Så mjuk.

Åååh jag älskar bollslingan, gör så mycket i mitt rum. Köpt från Coozie men just den vita är slut för tillfället.

Mitt senare köp och den senaste uppdateringen. finn ett fel haha. Två olika gardiner hänger just nu på min gardinstång. Jag kan inte välja vilken av dom jag ville ha så jag ska känna o klämma lite tänkte jag. 
 
Det var det, imorgon ska jag plåta så ni får se i annat ljus och inte dessa gula och gröna och blå färgtoner. 


Anonym

jättefint! du har en härlig stil :) vill gärna se mer utav dina rum å detaljer osv. loftet next!! puss

2014-01-09 @ 22:51:57
Anonym

Åh vad mysigt!!! Gardinen till vänster tycker jag att du ska ha :) kramis

2014-01-10 @ 00:20:09
Emma!

Men åh va mysigt rum du har!! Vart förvarad du ditt smink och skönhetsprodukter? Need inspo då jag ska göra om snart på mitt eget och din stil är verkligen underbar!! :)

2014-01-25 @ 23:26:53
URL: http://nattstad.se/emmalagerqvist
Ellen

Hej!
har verkligen blivit inspirerad av ditt rum och blev totalt förälskad i ljusslingan! Men the problem är att den är så satans dyr.. nästan 500 med frakt :/ så min fråga är, eftersom du jobbar där, har du möjlighet att ge oss läsare rabattkod? probably not, men det skadar aldrig att fråga!
Ha det gott! kram

2014-01-30 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0