WE GONNA LET IT BURN

  2014-03-05 / 08:35:21 / emelie englund /
God morgon vänner! (ser ni att jag är nyvaken?)
Vaknade tidigt och kan som vanligt inte somna om, speciellt inte efter en halv liter te igår. Jag vaknar
alltid upp och är kissnödig vilket betyder att jag måste upp på toa och det innebär att jag blir pigg. Istället
börjar jag med förbränningen idag, hade planerat att börja om några veckor, men jag får börja äta mer istället.
Jag tänkte ta mig frukost vilket är yoghurt, jordnötssmör och special K, sen en PWO på det för maximal prestation. Idag ska det svettas med andra ord. Klockan tolv börjar jag jobbet så innan det ska jag duscha 
och göra i ordning mig. Hey ho, lets go :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0