BARA FÖR ATT

  2009-08-13 / 20:07:23 / emelie englund /
KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? Nej
Längsta förhållande? 36 månader / 3 år
Har du kysst någon? Haha, OM jag har
Har du strulat med någon du inte ens gillar? Vem har inte ? ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Kärlek eller pengar? Kärlek såklart

FAMILJ
Vad heter din mamma? Maja
Vad heter din pappa? Roger
Har du syskon? Ja
Hur många? 1 helsyskon & 3 halv (med Alle inräknat)
Har du en stor släkt? Ja som fan känner inte ens hälften ?!
Har du kvar alla mor&farföräldrar? Nej inte farmor och jag känner inte ens min morfar
Känner du alla i din släkt? Nej, absolut inte
Vem är du mest lik i din familj? Min snygga pappa

VÄNNER
Har du någon bästavän?
Kallar ingen bästavän
Har du många vänner? Ja det tycker jag
Vad tycker folk om dig?  Fel antar jag (?)
Vem har du känt längst? Min kusin Malin
Vem vet mest om dig? Malin och mina storasystrar Alle&Vickie
Hatar någon dig? Oh ja
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Yes they have, jag vet allt !
Är du rädd för att bli utan kompisar?  HAHA aldrig, jag vet vilka jag har kvar for life

SKOLAN
Har du bra betyg? Sådär, ska kämpa i 8:an
Skolkar du? Nope
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Äh, ja ...
Vad heter/hette din favoritlärare? Lotta
Gillar du skolmaten? aldrig
Hur många gick i din klass? 28 tror jag

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport?
Nope, gick på dans om man nu kallar det sport
Vad tycker du om att göra? Umgås med vänner, pyssla med mig själv osv.
Gör du något annat på fritiden? Vänner, bloggar och det jag måste, ska börja gymma
Vilka sporter har du gått på? Gymnastik & dans (vad jag vet)

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? The voice, Nrj, party & även lugna låtar
Har du alltid haft samma smak? mja
En bra låt: How to save a life,  en favorit
Vilken är din favoritfilm? Har ingen favorit
Vilken film framkallar starka känslor? Moulin Rouge, gråter varje gång
En rolig film: Sommaren med göran, baksmällan (kommer inte på några)

RESOR
Hur många länder har du varit i?
ojojoj, ingen aning, började resa när jag va typ 3
Vilka länder har du varit i? som sagt vet jag inte, men Thailand, turkiet, Kos, Spanien, frankrike osv.
Har du bott utomlands? Nix
Kommer du från något annat land? Nej men min mamma gör
Har du släkt från något annat land? Yes

HAR DU ÅKT...
Flygplan? Ja
Buss? Ja varje dag
Tåg? Ja
Båt? Ja ofc
Taxi? Ja
Helikopter? nixpix

DÄR DU BOR
Vart bor du?
Haninge på två ställen
Hur bor du?  Villa och radhus, ska snart flytta från radhuset
Vilken färg har huset? Vitt på villan och grått på radhuset
Har du bott där hela ditt liv? I radhuset har jag bort hela mitt liv, men i villan 3 år
Trivs du där? Jappsi

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum?
Yepp
TV? ja
Dator? Skulle dö annars
DVD? ofc
PS/Xbox? japp
Högtalare? aaaa
Mer än 1 bil? 7 st
Pingis/biljardbord? inget av det


Anonym

är du oskuld?

har du blottat dig inför andra killar?

har du testat en dildo?

2009-08-13 @ 23:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0