I have cry rivers

  2009-08-26 / 23:06:20 / emelie englund /

Låt mig bara få gråta dom tårarna som finns kvar.Allt blir så mycket bättre då !

Ibland brukar jag gråta för ingenting. Jag kan börja gråta över att någon säger att min blogg är bra, för att min lillasyster gråter, för att jag bet mig i tungan, för att min nagel gått av. Jag gråter inte ofta bland folk, jag visar inte känslor, jag är rädd för hur folk ska reagera, jag vill inte att folk ska komma fram och va helt hysteriska. "Vad har hänt gumman, shit, åh, nej " Det får mig att gråta ännu mer.

Att gråta lönar sig, mår man dåligt ska man en kväll sitta hemma och deppa, äta massa glass och chips & såkallat "tröstäta". Har killen gjort slut eller liknande ska du träffa kompisar, och hoppas att dom stöttar dig !

Jag har gråtit för mycker för killar, hade mina perioder då jag grät varje kväll pågrundav en kille. Problemet är att
HAN/DOM ÄR INTE VÄRDA DET. Men det tänker man inte på då, utan man säger - men han är så himla bra för mig. Tänk inte bara på det som är bra, utan det dåliga också.

Vad jag ville få ut med det här inlägget är att det är inte ovanligt att gråta för killar, folk gör det varje dag, gråt i din mammas/kompis famn. Att gråta floder och ha svårt att andas normalt, att känna tårarna falla ner från ögat och till läppen. Känna smaken av salt från den lilla droppen. Ja mina små gullungar. It helps !


anonym

jag kommer och och tar han om dig när du gråter, trösta dig kommer jag alltid göra;)

2009-08-27 @ 01:46:57
Anonym

grym engelska din jävla hagga jag ksafnasfnasjfasjfasjfasjfa

2009-08-30 @ 00:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0