I like big boobs and i can not lie

  2009-08-25 / 22:51:37 / emelie englund /
Nu kan ni ju undra vart jag har vart ?

Jo jag och Zandra åkte till brandbergen och köpte godis, sen släppte hon av mig hos Alexandra då jag Alle och Robin satt och snackade lite. Sen sprang tiden iväg så vi började rulla hemmåt. Täkte slänga in några inlägg sen lägga mig i sängen och typ ta det lugnt eller någonting? skönt tycker jag. Måste se vad jag ska ha på mig imorgon också... Aja thats my problem ;)


anonym

hej, skulle man kunna få Alles msn? skulle vart riktigt sjyst asså. är en kille på 22 som är intresread av henne, hon är juh rätt snygg;) det e du med:)

2009-08-25 @ 23:23:20
Kristian

Checka gärna mina bilder :) Modellfoton :) Glöm inte kommentera

2009-08-26 @ 11:00:21
URL: http://plateriet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0