Im done

  2009-08-04 / 10:36:04 / emelie englund /
Väskan är klarpackad, och jag har allting med mig, ska bara få pengar av pappa och stoppa ner i plånboken. Sen är jag redo att dra.  Ser framemot den här semestern, speciellt med Malin & faster och Victor såklart. Men har inte tärffat Kusinen min på jätte länge, så vi tar igen det dom här nätterna, vist? hihi :)

Vet absolut inte om jag kommer ha tillgång till dator där men det märker ni, ni kommer inte få vänta speciellt länge på att jag ska komma hem, är inte borta så länge ;) (ouuf vilken tur va?)

Detta ska jag mumsa på i bilen

Min packning, solklart är det alldeles för mycket, men bättre det än för lite ? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0