jag är så poppis -.-

  2009-08-09 / 02:51:34 / emelie englund /
Telefonen ringer konstant är det inte den ena så är det den andra, känner jag han/henne inte så är det någon ful jävel som busringer, no life.se !

Tror jag ska gå från datan och hitta på något annat, prata i telefon kanske? Eller kolla på MTV. I dont know, det är det som är så härligt man har så många alternativ att hitta på så jag behöver inte oroa mig för att jag inte har något att göra. tjuhoo, haha :D

Nu går jag och min godispåse, papsen kommer ju hem snart också så jag ska ta mig lite dricka och chilla galet. Vi hörs imorgon om jag hinner skriva innan jag drar till stranden med pappa. puss

Haha kvällen är oförglömd. (förresten känner ni igen mig :o)


http://johannaprasad.blogg.se

du var jätte söt där!

är söt nu me :)

2009-08-09 @ 03:29:18
URL: http://johannaprasad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0