JÄVLA BLOGG.SE

  2009-08-29 / 11:13:14 / emelie englund /

God morgon, förlåt för jätte dålig uppdatering mina sötnosar men jag kom hem runt 12 igår och då funkade inte blogg.se !


Jag åkte till Huddinge och träffade lite folk, tog det lugnt och åkte moppe. Haha ! Sen krigade jag tillbaka hem vilket tog en timme, byta buss, pendel och buss och pendel osv. Ja det tog sin lilla tid kan man säga. 1 timme om inte mer . Menmen ! På bussen påväg hem så mötte jag Alex så följde han med mig till dörren ;)

När jag kom in satt jag vid datan, läste lite bloggar och skulle äntligen uppdatera min älskade blogg men så funkade det såklart inte ! Så jag hämtade lite frukt och några godisbitar och la mig i sängen för att sätta på en rulle, det tog inte lång tid innan ögonlocken började dra sig neråt så jag stängde av datan och somnade istället !



jenna

åh, haha fyfan vad gott det där såg ut!

2009-08-29 @ 15:03:09
emelie

sv: det va det också ;)

2009-08-29 @ 19:06:58
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0