mitt hårsvall - you like ;)

  2009-08-15 / 14:59:33 / emelie englund /

Nej nu har jag fått order av Lisa lilla sötnosen att uppdatera mycket och det ska jag göra, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om..

Mitt hår har det vart mycket önskemål om och jag tänkte visa er hur jag gör idag (om jag hinner) Så det så, får komplimanger om att det ser så verkligt ut och det tackar jag för, jag har lärt mig hur jag ska sätta i det, thats it ! Man lär sig något nytt hela tiden och det kommer du göra också (som har löshår)

Men först ska jag bara fixa lite grejer på rummet och kolla vad jag ska ha på mig och sånt. Kisses så länge<3



ellinor

söt :)

2009-08-16 @ 15:27:28
URL: http://ellinorandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0