NY DESIGN, tjihoooo

  2009-08-28 / 00:37:37 / emelie englund /
Guuuuuud så skönt att ha en ny design, tack världens sötaste Elin som fixade den också ! Vist blev den fin ? (a) Ska finslipa den lite och sådär, men det kommer sen.

Jag är rätt trött nu, ska ta fram lite grejer inför imorgon, och sen slänga in några inlägg then ZzzZzzZZZ !! Jag träffade iallafall Alexandra sen snabbis för att prata om någonting som hade hänt igår. Så vi satt ute till 9/10 och pratade massa tjejsnack. Så himla skönt när hon går 10 sekunder ifrån mig så jag kan bara gå till henne när jag behöver prata om någoting, människan som alltid förstår !


elin,

skulle du vilja fixa min design & header?

framför allt designen, hör av dig ! :)

2009-08-30 @ 21:24:47
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0