SVAR PÅ TAL - mina rattar

  2009-08-15 / 15:03:58 / emelie englund /
Anonym om JAG SKÄMMER UT MIG:
Du är pinsam! Du vill verkligen visa dina tuttar!

SV: Hallå ? Klart jag vill? Jag älskar mina tuttar, jag tar på dom varje dag, do you wanna lick my boobie ? Jag vet att du älskar dom, thats it ! jag är bara stolt över det jag har, det är det som är grejen darling. OCh jag bjuder på mig själv som du inte verkar göra, och föresten Vackert namn du har, *IDIOT*


Anonym

Det är ju bara pinsamt att du beter dig som en liten fjortis! Haha du vet inte ens vem jag är du känner inte ens mig hur kan du d åveta att jag inte bjuder på mig själv? Man kan bjuda på sig själv på andra sätt en att visa upp sina tuttar.

2009-08-15 @ 19:29:50
Anonym

Det e bra att bjuda på sig själv tykr jag!

2009-08-15 @ 21:05:57
F

moget att vara anonym också. ofta du ändå var blodigt seriös i videon.. haha

2009-08-15 @ 21:16:51
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0