THE VOICE

  2009-08-16 / 01:44:09 / emelie englund /
Runt 6 åkte vi mot stan och Kungsträdgården, mötte Elin och Dennis i centurm och sen tog vi en burgare till middag och sen vidare till stan där det va proppat med folk, herregud jag trodde jag skulle bli nertrampad elelr någonting. Men vi hittade iallafall en hyffsad plats och stog där med massa folk. Vi skrek, hoppade, dansade, och "skämde ut oss" lite som ni säger. Hahah men thats us :D vi äger !!

Innan det började så skaffade jag mig massa ragg, grr... They all love me och jag gav ut mitt nummet också :| ska man göra sånt ? haha aja ... Efter The Voice åkte vi mot hemmet och bytte till mjukiskläder och vidare till Adam där Robin, Danne & Kevin va. Satte på en rulle och mös lite. Och inte förnst nu ahr jag tid att blogga.

Kortfattat om dagen: Det kunde inte bli bättre, roligt, kul (det är samma sak men ändå) Mit ända mål idag va att skämma ut  mig och det gjorde jag när några killar hade bildat en ring och drog in mig i den, haha det va lite kul faktist ! Aja nu ska jag inte skriva så jävla långt. Puss

 (JÄTTE KUL ATT DET INTE GÅR ATT LADDA UPP BILDER?)


madde

sv: ja det är det =)

jag kom precis hem från arlanda! hehe, hur är det själv?

2009-08-16 @ 03:47:00
URL: http://petig.blogg.se/
Jennie - Bli veckans blogg hos mig!

sv:tack=) det är bara bra!



hoppas du får en fin dag<33

2009-08-16 @ 11:31:32
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0