Jag förstår mig inte på vissa människor

  2009-08-17 / 17:35:39 / emelie englund /


(1)Jag har blivit kallad för fjortis,(2) jag har blivit kallad för slampa, (3)jag har blivit kallad för hora, (4)äckel, (5) det har ryktas om att jag är player, (6)det har ryktas om att jag har knullat med den den och den. Vist ! Rykten går, men jag vet själv vad som är sant&inte,  - jag vet att jag inte är en fjortis,  - jag vet att jag inte är slampa, - jag är absolut ingen hora, . jag är inte äcklig och - jag om någon är inte player, haha okej jag ska va ärlig, jag snackar med mycket killar men jag säger aldrig att jag gillar honom eller något sånt, om jag inte gör det såklart. Jag kallar folk för älskling, baby osv. Men vadå? För det gillar man inte någon, jag kallar folk jag inte känner för älskling,  gumman gubben sötnos gullunge and so on. - Jag har inte knullat med någon så foolk kan ju sitta och leka roliga genom att sprida rykten om folk. Folk kan sitta och prata skit om mig, men jag vet exakt vilka som gör det och vilka som inte gör.

Jag ska inte säga som alla andra " Det är bara avundsjuka " för det har jag ingen aning om eftersom folk jag inte ens känner sitter och snackar och det tycker jag är jävligt synd för jag är väldigt snäll i verkligheten. "Man ska inte dömma för utseende" brukar jag själv säga. Jag säger inte att jag inte dömmer folk för jag är expert på att komentera folk på stan t.ex men jag gör det aldrig så att någon hör (förutom personen jag är med) Jag har dömt så jävla många personer och jag har börjat tjaffsa med folk för att dom bråkat med mina vänner. Jag orkar inte längre, jag tänker inte gå över på någons sida, förutom mina absolut närmaste och dom vet vilka dom är !



Alexandra

sv: haha :)

2009-08-17 @ 18:02:54
URL: http://fillingforever.blogg.se/
clara

hejhej (:



rösta på vem som ska bli veckans bogg på min blogg (:

några inlägg ner

kram

2009-08-17 @ 18:16:57
URL: http://magniifique.blogg.se/
maria

gud vad jag avgudar ditt hår!

2009-08-17 @ 20:26:25
URL: http://mriiias.blogg.se/
:'(

Hej ja tkr du verkar jätte snäll och så men du har dömt mig på utseende tror ja för du känner inte mig du har sagt vad fan glor du på när ja inte äns glor , alla har ju rätt att titta sig om kring och du va typ precis framför mig , och ja kollar inte på dig sådär för ja tkr du är dum. ja kollar på dig för ja tkr du är sööt och fin och typ perfekt kropp ... Och nu känns det som att du bara kollar snett på mig ?!

2009-08-17 @ 22:30:38
tove söderström

blir du förvånad över att du får sånna rykten/kommentarer?

2009-08-17 @ 22:45:17
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
anonym

Men dem som tkr att du är fjortis och subba och äckel vad gör dom på den här sidan om dem tkr du är äckel..??????



2009-08-18 @ 13:10:41
Anonym

vadå är du oskuld? xD

2009-08-18 @ 15:12:22
Lisa

Hej, anmäl dig till min veckans blogg, snälla! Man får ett inlägg om man vinner! Lycka till! Kram Lisa

2009-08-18 @ 18:29:28
URL: http://lisagottegris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0