mina mål för livet

  2009-08-04 / 01:40:27 / emelie englund /
En sak är säker, jag hatar Haninge !

Vad händer med människorna? Allvarligt, jag vill bara flytta härifrån, flytta från Sverige, ta med dom vänner jag verkligen tycker om och leva livet någon annanstans. Ja är inte världens bästa, det säger jag inte, men folk tänker med arslet och det är synd för nu vet jag exakt vilka jag verkligen vill ha kvar. Jag vill lossas som att jag aldrig kännt vissa människor just för att dom behandlat mig som skit
. Ja tillåter inte vad som helst längre.

Nu när jag är borta ska jag bara njuta, jag ska va med världens bästa och tänka på det som är bra, och på det som jag har och inte det jag vill ha. Jag har satt mål för mig själv och jag ska hålla dom nu. Dom har kommit upp i mitt huvud många gånger men nu ska jag ta tag i det som behövs och verkligen stå på mig. Jag ska bli en bättre människa helt enkelt !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0