eran blondie is back

  2009-08-02 / 22:49:34 / emelie englund /
Heej darlings, jag är hemma ! har vart hemma ett tag men har vart med mina elin(ar) vi har suttit på min altan och pratat om allt och inget, druckit cola och ätit glass :) hihih ! Snart ska vi kolla film och myyyysa

IGÅR: Va det bröllop som gällde, vi började med kyrkan där en kille sjön riktigt bra. Sen åkte vi till deras lada där det va PARTY, vi käkade förrätt, varmrätt, efterrätt och nattkäk (?) haha jaja, det va jätte trevlig, jag pratade med grabbsen hela kvällen, tog massa bilder och skaka jäääärnet. Haha kan tänka mig att folk såg min söta lilla bakdel ett par gånger ;) men det bjöd jag på. Runt 02.00 gick vi upp till deras hus och övernatta som typ 20 andra också gjorde. Tror inte jag sovit på en så hård "säng" som jag gjorde den natten, JAG LÅG PÅ EN MADRASS SOM VA 5 cm TJOCK ? usch... never again.

På morgonen så åt vi som sov över där frukost och sen tog vi vårt pickpack och åkte hemmåt till kära Stockholm, pappa släppte av mig i stan och jag tog pendeln och buss hem.

Massa bilder får ni imorgon eller något för USB-kabeln är i bilen och papsen är inte hemma.

värld3ens finaste


Rebecca

Kan du visa mig det där med håret så är du jätte guuullig gumman! :)<3

2009-08-02 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0