MAMII

  2009-08-31 / 19:54:58 / emelie englund /
Hej sötnosar, orkar inte ta upp hela dagen. Men jag är iallafall sams med mamma igen och kommer flytta dit imorgon igen ! Ni har ingen rätt till att veta varför så det tänker jag inte berätta !

Men efter jag vart hos mamma åkte jag och träffade Alle, vi tog det lugnt, gick hem till henne och packade hennes väska och sen ut igen för att träffa Robin. Jag har precis ätit lite mat, ska prata lite i telefon och blogga tänkte jag. Låter bra vah? Viste väl det!

Har gråtit hela dagen, så ni får inte se snygga mig !


Alexandra

Hej :)

Hur gammal är Alexandra?

Älskar din blogg, Emelie !

2009-08-31 @ 20:19:16
URL: http://fillingforever.blogg.se/
elin,

aha... :(

men hälsa elin (tror att jag läste att hon gjorde den) att designen blev skitsnygg! :D

2009-08-31 @ 20:28:39
URL: http://loveshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0