on the beach

  2009-08-09 / 17:53:27 / emelie englund /
Hejsan allihopppa.
Vi åkte till stranden och kom dit till 11 då Johan (pappas kompis&Alles pappa) hade spridit ut sig så vi fick plats för det går fort när folk börjar komma. Efter några timmar kom Alexandra också dit och vi solade och badade, pratade om allt som behövdes och bestämde oss för att träffas ikväll då vi ska SVULLA. Japp ni hörde rätt,vi ska käka massa chips&dipp med gurka, dricka läsk och bara kolla på en rulle. Och bara ta det lugnt, det är våra planer just nu iallafall, man vet ju inte vad kvällen har att bjuda på ;)

Efter vi va på stranden skjussade vi hem Alle och åkte till Vegabaren och åt kebab och hamburgare. Sen skjussade pappa mig till Alexandra igen och den nyduschade är snart redo för att gå. Eller vi VA nu kom jag på att jag inte ens har något busskort med mig -.- Så vi får se hur vi gör.

På vägen ska vi iallafall förbi iForm där brother Lucas jobbar och checka läget där. Och knata hela vägen hem (jippi)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0