FRÅGA/SVAR - hår

  2009-08-12 / 01:19:51 / emelie englund /
Rebecca : Emelie, nu har du glömt bort dig. Du skulle förklara för mig hur du får din hårförlänging att se så himla verklig ut, elr asså, hur du får den så himla mjuk. Tror du fattar vad jag menar, hihi.
Puss på´re gumman! :)<3

SV: egentligen så gör jag inte så mycket speciellt :
Man ska tvätta det -  Men inte för ofta.
Ha det aldrig när det är regnit/fuktigt ute - Det blir risigt och tovigt
Borsta det efter varje gång du användt det - Då slipper det va ruffsigt
Platta/locka det inte för ofta - Det blir jätte slitet fort
Ha silikondroppar(serum)eller annat i var&varannan dag - Serum är som godis för håret
Klipp det då och då - Det ser mycket fräschare ut
Köp lite kortare längd på håret - Ser mycket naturligare ut


T.ex på serum

För långt hår (enligt mig)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0