im sick

  2009-08-18 / 12:23:18 / emelie englund /
Vaknade upp från värsta drömmer, och den va allt annat än bra. Halsen är igentäppt och huvudet dunkar. Snacka om att vakna på fel sida, och jag som ska roa mig hela jädrans dagen, jag ska bort från Haninge, träffa kompisar, sen hem och träffa folk. Kul att sitta hemma lixom? Nej det är sista dagarna på sommarlovet och jag ska inte va hemma någonting har jag bestämt :)

Nej nu måste jag ner, knarka lite alvedon och dricka tée tänkte jag ! Om jag ens kommer upp ur sängen, jag fryser som satan...

This is why im hot !


Ronja

Varifrån kommer din jcaka? :)

2009-08-18 @ 15:27:39
URL: http://ronjafroberg.blogg.se/
Roberth

vem e den fula killen

2009-08-18 @ 21:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0