världens bästa malin

  2009-08-03 / 00:47:20 / emelie englund /
Jag vet att jag inte haft så mycket tid för dig, jag vet att jag inte haft så bra kontakt med dig på ett tag. Jag vet att jag vart dum och egoistisk. Men du ska veta ett par saker som kommer rakt från mitt hjärta

Du är världens bästa människa, du är så jävla god takt igenom. Du finns alltid där och säger saker som får mig att må så in i helvete bra, jag vill bara åka någonstans med dig, där ingen annan existerar, jag vill va med dig bara dig, för du får mig att va världens lyckligaste människa. Jag gråter när jag skriver det här för att smset jag nyss fick av dig får mig att skina upp. Att veta att du alltid finns där är så jävla skönt.

Vi är kusiner men även bästavänner, vi har ALDRIG bråkat, vi har alltid haft det så jävla bra med varandra och så vill jag ha det igen, jag vill bara ha dig hos mig hela tiden för du är så jävla bra, jag vet inte vad jag ska säga mer än att du är fan den vän alla vill ha och jag har dig, du är min bara min världens bästa ! Jag älskar dig mest, thats it !

"Gumman du är inte ensam, jag är med dig hela tiden <3333"
det fick mig att gråta, vackraste !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0