A HAPPY DAY

  2009-12-10 / 20:19:49 / emelie englund /

Hej sweeties, är på bättre humör idag ! Det kan nog bero på allt tjaffs som är på gång nu igen, jag har mina perioder. Men det mesta har löst sig nu, pojken och jag är grymma tillsammans, och Elin älskling och jag pratade ut. Gårdagen var dock sådär. Något fick mig att tänka på allt som har hänt, plus massa annat skit. Men whatever det här är ingen blogg med djupa snack. Nono ;)

Idag slutade jag 4, höll på att ta mitt liv sista lektionerna, det slutade med att jag kalkerade en bild från en kille i min klass så att jag skulle få gå. Då mötte jag Elin, vi satt och snackade och blev sams igen. Sen kom Romina, vi drog till handen och käkade lite. Sen mötte vi min baby, satt och snackade tills jag skulle hem :)

såhär glad är jag idag :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0