TÅLAMOD

  2009-12-25 / 01:17:01 / emelie englund /

Kom hem för länge sen och hade en jätte mysig kväll hos farfar. Vi åt mat, snackade, hämtade kusinerna och öppnade massa julklappar. Jag fick massa pengar, men även läppglans, hårspray, presentkort, skinnjacka, underkläder, kläder osv. :) Vi kom hem runt 11 och jag har suttit och rensat alla mina nageltippar, satt dom i rätt "Fack" (alltså samma storlek i samma fack) sen gick jag och hämtade godis så nu sitter jag på rummet och gör ingenting, ville fixa naglarna, men klart som FAN är mitt limm slut, får åka och fixa det imorgon ...

jag och syster idag hos farfar.

mitt godis och alla mina naglar jag rensade ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0