FRÅN MIG TILL DIG, älskling

  2009-12-07 / 21:05:22 / emelie englund /


Det går inte en dag utan att jag inte tänker på dig,
du har gjort mig till världens lyckligaste tjej älskling.
Du är det absolut bästa som hänt mig. Jag kan inte tänka
 mig ett liv utan dig, det känns så orimligt. Du är så jävla
fin och jag vet inte hur jag ska kunna skriva ut alla känslor
 genom en dator. Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva
 dom i verkligheten, för det går fan inte. Hela du är obeskrivlig.
Du är så perfekt, på alla jävla sätt. För att skriva om hur
underbar du är skulle ta hela mitt liv och jag vill leva klart
det här livet, med dig vid min sida. Jag kan inte fatta att jag
själv en gång satt & sa att kärlek inte existerade.
 Jag höll på att falla ner, sen kom DU.

Jag är så jävla tacksam. För allt du redan gjort,
och för allt du kommer att göra. Vill säga tack,
för att du är den du är Johan.  Kärleken är blind, ha!
Skitsnack, hur kan den vara blind när jag hittade dig?
Du är överallt. Du är kärlek. Kärleken är det enda som blir större,
ju mer man slösar den. Jag har inget att riskera då, för vi har så
mycket framför oss. Inte ett andetag utan dig Johan Nörgaard !

2 månader Johan, shit. 2 månader, och mycket mer
ska det bli. Varje tanke går till dig, varje lyckliga stund,
är du med och deltar i. Kan inte förklara vad jag skulle
 gjort utan dig. Blir tom på ord, jag älskar dig. Det är så
svårt att avgöra om man verkligen älskar saker och ting,
men när jag säger det till dig så tvekar jag inte en sekund.
För ett liv utan dig, är som att lägga sig i sin egna grav.

Jag är så glad för det du gjort för mig, alla gånger du
ställt upp och stått kvar.  När jag slutade leta – kom du.
Det är inget jag bara säger utan menar också, du har allt
en kille ska ha och det är så jävla underbart att ha någon som du.
My life would suck without you baby. Glömmer aldrig första
dagen vi träffades du och jag. När vi satt med en varsin filt
under stjärnorna. Glömmer aldrig när du gav mig halsbandet
E <3 J, så himla vackert !
JAG ÄLSKAR DIG JOHAN!



Johan

Jätte fin dikt!<33

2009-12-08 @ 07:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0