FITTA !

  2009-12-14 / 00:42:55 / emelie englund /

Hela min dag har varit kaos, 3 grejer på samma jävla skitkväll.
Fan vad livet suger ibland, jag kan inte sova, jag kan inte tänka.
Allt jag kan är gråta just nu, fan vad jag är trött på det här... Jag
vill börja om, jag vill ångra och jag vill repetera så många saker i mitt liv.

Jag är stark, för att jag lärt mig så jävla mycket genom allt.
Kärlek, Vänner, Familj, Skolan och även mig själv. Jag är bra
på att sätta gränser, jag är bra på att berätta vad jag vill och
inte, jag är bra på att vara trevlig, jag är bra på att hjälpa till.
Men när det kommer till vissa saker så ser jag ner på skiten.
Då blir allt istället meningslöst. Vänner har jag alltid ställt upp för,
min pojkvän likaså. Men när det kommer till familjen, och mig själv
så är jag inte direkt bra på det, eller iallafall sämre. Jag måste få
en tillsägelse för att göra något i hemmet, jag måste tvinga mig själv
eller så måste någon annan göra det åt mig för att något ska hända.
Annars sitter jag bara, hade jag inte varit målinriktad och velat bli
något i mitt liv så hade jag suttit vid datan, framför tvn vart ute hela
nätterna och skitit i skolan. Men jag gör allt jag kan på prov, jag
försöker alltid göra mina läxor och ibland blir det bra och ibland åt pipan.
Men man kan inte göra mer, man får alltid försöka och göra sitt bästa...

Jag har alltid varit en strässig människa, jag får hela tiden höra att jag
"måste vara med överallt", yeah det finns väll en liten sanning i det, men thats life.
Jag vill bara att folk i min omgivning ska må bra, då mår jag bra. Fast det går
oftast till överdrift. Jag glömmer mig själv och så vidare... Det får inte hända !



tess

om du vill må bra sluta snacka skit om andra då som tex mig? gumman du känner inte mig har träffat mig en gång och då ville du se om jag gjorde alsbloss eller inte, du vet inte hur jag fumgerar du har aldrig lärt känna mig vafan ska du snacka skit om mig för det då???. vafan behandla andra bättre och sluta snacka skit om mig för det är bara du som råkar illa för det..

2009-12-14 @ 14:59:26
emelie

fast lillagumman, varför kom du inte fram till mig i lördags och sa det? sitt inte framför datan coh försök hota mig, dock är det tomma hot men whatever, haha jag har aldrig gillat dig, vet du varöfr? din lilla skitsnackare d är bra på att snacka till andra kom istället fram till mig och snacka. Dags att växa upp lilla gumman !

2009-12-14 @ 20:21:08
URL: http://eemsn.blogg.se/
tess

har jag bett dig att gilla mig ?? nej tror inte det.

okej om du tycker att jag är så, kom till centrum imorgon så får du se vad jag tycker och tänker om dig..

har jag snackat skit om dig?? nej tror inte det ellehur.. för det första jag hotar inte dig och för det andra jag hade kul med min brorsa tror du jag vill förstöra det för att jag ska gå och tjaffsa med någon tjeje som bara snackar skit om mig från ingenstans??

och varför kommer inte du fram och säger nått till mig när du har så mycket att berätta om mig för andra människor??

2009-12-14 @ 21:42:29
emelie

fast lilla du, jag fick höra att du kallat mig fjortis, haha att jag ville se dig röka? nja inte direkt asså... fast vänta ska jag möta dig för att höra dig säga några ord som inte betyder någotning? hah never så patetisk är jag inte tyvärr Vilket d verkar vara. Aja lita inte på dina kompisar för dom har snackat en jävla massa skit omd ig också, POOOOOOOOOOOOOR YOU !!

2009-12-14 @ 22:10:57
URL: http://eemsn.blogg.se/
Anonym

oh tack för att du tycker synd om mig men dom snackar inte bara massa snälla saker om dig heller :D

2009-12-15 @ 15:46:43
emelie

CF? ;)

2009-12-15 @ 16:54:08
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0