FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT

  2009-12-17 / 21:21:17 / emelie englund /

Förlåt för sämst uppdatering,

gårdagen var helt kaosad. Jag&Johan tog mitt pick&pack till mamma, vi båda gick runt med 4 väskor var (jag var tvungen att tömma hela mitt rum) Sen lämnade vi det hemma hos mamma, tog bussen till Farsta och mötte mamma. Lillebrorsan blev tokglad att se Johan så det var jätte mysigt. Vi satte oss på Burger King och käkade och sen gick jag och min älskling runt i Farsta tills mamma slutat. Vi åkte tillsammans hem och började baka, jätte goda sötsaker. Kan inte sluta äta alltså ! haha Johan sov iallafall kvar ;)

haha packåsnor

älskade mamma

Vit choklad & nougat (mmmm...)

Resultatet, gudoooooomliga ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0