FRÅGA/SVAR

  2009-12-18 / 00:38:23 / /

Hej Emelie,
jag antar att du har hårförlängning efterssom du hade det på en videoblogg där du visade hur du satte upp det, vad är det bästa tipset, jag menar vart beställer du håret, och hur många "delar" syr du ihop för en sån där del med hår med clips på, köper du bara ett paket? kram tack på förhand

Hejsan hopsan ;)
Ja jag har hårförlägning, gå till Drottninggatan 10, alltså längst upp. Thaimahal heter butiken där hjälper dom dig att hitta rätt typ av hår och även färg. Håret kostar ungefär 500-600 beroende på längd, kvalité och så vidare. Jag har just nu 3 olika delar (vi kallar det för delar) Där av en i luggen som remsan är kort på och dubblad, sen har jag två som jag sätter i håret någonstans. Dom är från 3-5 dubblade ;) Jag har endast ett paket, ja !

till höger är min senaste förlängning ;)



Emmelie

Har dem en hemsida eller något som man kan beställa på och isåfall kan man beställa de till uppsala tror du ? Kram

2009-12-18 @ 20:09:06
URL: http://dduunder.blogg.se/
Saaannnaaaah

Vart köper man halsband med sitt namn på någonstans?

vacker du är emelie! <3

2009-12-20 @ 15:14:38
Melina

Tack för svaret :)!

glömde visst skriva mitt namn senast!

fin blogg kram

2009-12-25 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0