GJORDE DU?

  2009-12-11 / 00:07:13 / emelie englund /


- Jag ska flytta nästa vecka...

Nu blev vissa utav er väldigt förvånade va? Det känns jävligt bra faktist, dock är huset inte riktigt klart ännu, men vi kommer bo lite vart som helst och sådär. Det ska bli skönt i och med att jag har bott här med pappa i nästan hela mitt liv, fast när mamma och pappa skillde sig flyttade vi runt med mamma lite vart som helst. Men huset är helt nybyggt från grunden vilket ska bli jävligt najs, dock måste jag börja packa allt mitt skit i mitt rum och även planer ahur jag ska ha i mitt nya rum :o har ingen aning asså ! Aja det får lösa sig, det ska iallafall blir riktigt roligt, men stressigt !



linn eriksson ftw

Hälsa till vickie att ni kommer bli grannar med oss :=

Fin blogg btw, gillar att kolla igenom den ibland.

2009-12-12 @ 17:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0