HELT SLUT

  2009-12-03 / 18:37:44 / emelie englund /

Skoldagen slutade som sagt 11.15 då mötte jag upp min älskling och vi åkte till centrum, käkade och gjorde inte så mycket egentligen, sen åkte iv till lyckeby, mötte lite folk där. Bland annat Romina min älskling, vi stog ute och snackade ett tag och sådär, finns här för dig ! Sen var vi där ett tag och vid 5 var jag hemma. Har lekt med lillasystern min och käkat mat, plus att min skrivning är jag klar med nu, så jag är ganska lugn nu.

Den nakna sanningen...



Linnea

Kollade samtidigt på bilden i inlägget och bilden i headern, ser nästan ut som två olika personer XD

2009-12-03 @ 19:55:41
URL: http://chinniee.blogg.se/
L

gud du är hur söt sdom helst utan smink. du är iaf brunare utan smink ser det ut som. men det kan ju vara blixten som mobbar sig lite :P

2009-12-04 @ 07:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0