IDAG

  2009-12-14 / 23:18:51 / emelie englund /

Glömde helt bort att berätta om dagen. Lite kort... Slutade 4 Romina och hennes mamma hämtade upp mig och vi fick skjuss till handen där jag köpte baguetter, och lite godis, Romina käkade Subway. Sen bjöd min lilla pingla mig på latte så satt vi på Sandy's och snackade lite skit. Senare kom Johan, Abbe och Surre tilll centrum och vi träffade dom en stund sen fick jag skjuss hem.

Måste bara tillägga att jag har blivit mulad, jag har gjort värsta vurpan, och bussarna hade slutat gå imorse, det stog 3 st på rad i en uppförsbacke precis vid mig. Hah poor them, jag fick som tur var skjuss :)

min lilla älskling



Anonym

Kan inte du ha frågestund oftare ? Det är så kul tycker jag :) Älskar din blogg, läser den varje dag ! Och du, kan du inte lägga in lite bilder på dit rum, det ser så fint ut :)

2009-12-14 @ 23:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0